Antwoorden op Jouw Vragen - Onze FAQ
Bestellen
Wij hechten veel waarde aan
een uitstekende klantenservice en streven er voortdurend naar om u als klant
tevreden te stellen en te behouden. Mocht u om welke reden dan ook toch niet
tevreden zijn of een vraag hebben, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via
het contactformulier. Wij zullen uw klacht
direct behandelen en binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op uw klacht
geven.
Er zijn twee manieren om
artikelen toe te voegen aan uw winkelmandje. De eerste manier is rechtstreeks
vanaf de categoriepagina. Klik eenvoudigweg op de knop met het winkelmandje
onder het artikel om het artikel aan uw winkelmandje toe te voegen. Als u
meerdere exemplaren wilt, kunt u de knop meerdere keren indrukken. Bovenaan de
pagina ziet u in de balk dat de producten bij elkaar worden opgeteld.
Betalen
Alle bestellingen boven de € 49,95,- worden binnen Nederland gratis
verzonden. Bestelt u onder dit bedrag aan producten, dan vragen wij een kleine
bijdrage in de verzendkosten van slechts € 3,95. De bestelling wordt bezorgd
door onze verzendpartner PostNL. In de onderstaande tabel vindt u ons complete
overzicht met de verzendkosten naar alle beschikbare landen.
Nederland: € 3,95 - (boven de €49.95,- gratis
verzending)
België: € 4,95
Duitsland: € 7,95
De factuur van uw
bestelling wordt per e-mail naar u verzonden. In de bevestigingsmail die u
ontvangt na het plaatsen van uw bestelling, vindt u de factuur als bijlage.
Zodra uw retourzending is
ontvangen, wordt deze gecontroleerd. Dit proces duurt maximaal 10 werkdagen. Na
controle wordt het aankoopbedrag teruggestort. Hoe snel het geld op uw rekening
staat, hangt af van uw bank en de betaalmethode die u heeft gebruikt.
Ja, u kunt achteraf betalen via de betaalmethode 'Klarna betaal later'. Uw
bestelling wordt direct verwerkt en u dient de betaling binnen 2 weken aan
Klarna te voldoen. Klarna stuurt u hierover bericht. Let op: wanneer u ervoor
kiest om achteraf te betalen, moet u de factuur via Klarna betalen en niet via
een bankoverschrijving. Als u de factuur via een bankoverschrijving betaalt,
wordt uw betaling niet geregistreerd en zult u betalingsherinneringen van
Klarna blijven ontvangen. Zorg er dus altijd voor dat u de factuur via de Klarna-mails
betaalt.
Verzending
Als u een artikel op werkdagen vóór 16:00 uur bestelt en het artikel is op
voorraad, dan wordt het dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen na 16:00 uur
worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. Hieronder vindt u een
overzicht van de verwachte levertijden:
Maandag vóór 16:00 uur besteld = dinsdag in huis
Dinsdag vóór 16:00 uur besteld = woensdag in huis
Woensdag vóór 16:00 uur besteld = donderdag in huis
Donderdag vóór 16:00 uur besteld = vrijdag in huis
Vrijdag vóór 16:00 uur besteld = zaterdag in huis
Zaterdag besteld = dinsdag in huis
Zondag besteld = dinsdag in huis
Indien u uw bestelling op werkdagen vóór 220:00 uur plaatst, zorgen wij
ervoor dat uw bestelling dezelfde dag nog wordt verwerkt en verstuurd. In de
meeste gevallen heeft u uw bestelling dan de volgende dag in huis. Houd er
echter rekening mee dat we afhankelijk zijn van de bezorgdiensten en dat het
soms langer kan duren dan één dag.
Wij verzenden uw bestelling
betrouwbaar met behulp van PostNL. Als u niet aanwezig bent bij de eerste
bezorgpoging, ontvangt u van PostNL een briefje met informatie over de volgende
bezorging, waar u het pakketje kunt afhalen of bij welke buren het is
afgeleverd. Let op! Het pakket wordt vaak afgeleverd bij een PostNL punten
in de buurt. Als uw bestelling klein genoeg is om in een envelop of brievenbusdoos
te passen, wordt deze op deze manier bezorgd.
Meestal worden ladders bezorgd door PostNL.
Retourneren
Retourneren is gemakkelijk. De retourinstructies vindt u hier.
U heeft tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om uw retour
aan te melden. Na aanmelding heeft u nog 7 dagen om het product daadwerkelijk
te retourneren. Zodra we uw retourzending hebben ontvangen, wordt deze
gecontroleerd en verwerkt. Binnen 10 werkdagen wordt het aankoopbedrag
terugbetaald.
Waar kan ik met een vraag terecht?
Wij hechten veel waarde aan
een uitstekende klantenservice en streven er voortdurend naar om u als klant
tevreden te stellen en te behouden. Mocht u om welke reden dan ook toch niet
tevreden zijn of een vraag hebben, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via
het contactformulier. Wij zullen uw klacht
direct behandelen en binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op uw klacht
geven.